Veelgestelde vragen verhuizing en naamswijziging Bijmans Assurantiën

Bijmans Assurantiën gaat samen verder met VIB Rob van Horssen, verhuizen en verder onder de naam Heilbron. Wat betekent dit voor u? Wij zetten de meest gestelde vragen voor u in een handig overzicht.

Waarom gaan jullie samen met VIB Rob van Horssen en verhuizen?

Om de kracht van samenwerking lokaal en regionaal te benutten gaan wij samen met VIB Rob van Horssen. Een logisch gevolg daarvan is een verhuizing naar een groter pand in de buurt en dat hebben we gevonden in Wijchen, aan de Kasteellaan 30. Daar staan wij, samen met de nieuwe collega’s van VIB Rob van Horssen, vanaf 24 januari 2020 klaar voor al uw financiële vraagstukken.

Wat zijn jullie nieuwe contactgegevens?

U kunt u ons vanaf 24 januari 2020 bereiken via:

Bezoekadres en postadres:Kasteellaan 30, 6602 DE Wijchen
Telefoonnummer:(024) 64 95 000
E-mail:wijchen@heilbron.nl

Het huidige postbusadres vervalt.

Wijzigen jullie e-mailadressen?

Het e-mailadres van onze collega’s wijzigt in een Heilbron e-mailadres. Onze e-mailadressen zijn als volgt opgebouwd: voornaam.achternaam@heilbron.nl. Uiteraard kunt u ons bellen voor het juiste e-mailadres.

Waarom kiezen jullie voor de naam Heilbron?

Dit jaar hebben wij onze krachten gebundeld met Heilbron. Een mooie samenwerking, want we vullen elkaar goed aan. Eén organisatie betekent voor ons één naam. De naam Heilbron heeft dankzij een rijke geschiedenis sinds 1932 een gevestigde naam in het Oosten van het land én in verzekeringsland. Het is nu een landelijke organisatie met sterke regionale wortels. Daarom hebben wij besloten om onder de naam Heilbron verder te gaan.

Wat merk ik van deze naamswijziging?

De naam Bijmans Assurantiën verdwijnt voor u als klant. Als u telefonisch contact met ons opneemt, neemt uw vaste contactpersoon vanaf 24 januari 2020 de telefoon op met Heilbron (en uiteraard met zijn/haar eigen naam). Ook wanneer u post of mail van ons ontvangt, gebeurt dit vanuit Heilbron.

Wat gebeurt er met mijn polissen?

Aan de inhoud van uw verzekeringspolissen wijzigt niets, u blijft gewoon goed verzekerd. Al onze diensten blijven hetzelfde. Dat geldt ook voor de tarieven en polisvoorwaarden van uw verzekeringspolissen. Tenzij deze vanuit de verzekeraar wijzigen, daar hebben wij namelijk geen invloed op. Ook verandert er niets aan afspraken en eventuele vaste contactpersonen die u bij ons heeft. Wel zal de naam op uw polissen wijzigen van Bijmans Assurantiën in Heilbron.

Ik zie op mijn polis de naam Mandaat Assuradeuren staan, wat betekent dit?

Mandaat Assuradeuren is onze volmachtverzekeraar. Dit betekent dat Mandaat Assuradeuren de bevoegdheid heeft om namens diverse grote verzekeraars verzekeringen af te sluiten. U kunt hierbij denken aan werkzaamheden zoals het offreren, accepteren en muteren van verzekeringen, het voeren van de polisadministratie, de schadebehandeling en de in- en excasso. Wij blijven uw aanspreekpunt voor al uw vragen, verzoeken, schademeldingen etc.

Wat wijzigt er in het betalen van de premies?

Maakt u voor het betalen van uw premie gebruik van automatische incasso? Dan ziet u vanaf 24 januari bij de afschrijving van de premie de naam Heilbron staan. Maakt u zelf de verschuldigde premie over? Dan verzoeken wij u vanaf 24 januari 2020 bij uw betaling gebruik te maken van de naam Heilbron. U kunt de huidige banknummers blijven gebruiken tot nader bericht.

Houd ik gewoon mijn eigen contactpersoon?

Ja, als u een eigen contactpersoon heeft, behoudt u deze gewoon. Dat is wel zo vertrouwd.

Kan ik extra voordeel halen uit deze samenwerking/naamswijziging?

Jazeker! Doordat we samenwerken kunnen we meer voor u betekenen. Zo hebben we samen meer kennis in huis waardoor wij u nog beter kunnen adviseren. Naast schade-, inkomens- en zorgverzekeringen kunt u ook weer bij ons terecht voor pensioenen en hypotheken. U heeft de keuze uit een groot aantal geldverstrekkers en verzekeraars, zodat wij u altijd een 100 procent onafhankelijk advies kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog meer zorgspecialisten in huis. U kunt vanaf 24 januari bellen met onze zorgspecialisten inzake uw zorgvragen. Ook kunnen zij u helpen bij onduidelijkheden of vragen omtrent uw nota’s of het verkorten van wachttijd bij een behandeling in bijvoorbeeld het ziekenhuis

Meer weten?

Staat uw vraag hier niet tussen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Onze specialisten zitten voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden!

Plan zelf uw afspraak

Bijmans Afspraak Plannen

Laatste nieuws

Advieskeuze.nl

Bijmans-advieskeuze

beoordeel ons
×